This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FreeDMR.Digital schließt leider
#12
Hallo Norbert,

kurz nur: Christian hier vom NRW-Server.

Was ich dir sagen kann, ist, dass die drei Server in NRW, Berlin und Sachsen verbunden sind und die Betreiber auch eng miteinander arbeiten. Auch an den derzeit noch bestehenden Problemen.

Auch die Listen ziehen wir alle vom gleichen Server, heißt, die sind bei uns alle synchron.

Versuch gern nochmal, dich testweise auf dem NRW-Server einzuloggen. Sollte eigentlich gehen. Ansonsten gib Bescheid, dann schaue ich mir das im Speziellen mal an.
Zitieren


Nachrichten in diesem Thema
FreeDMR.Digital schließt leider - von D06FTH - 05.07.2024, 06:29
RE: FreeDMR.Digital schließt leider - von CH0CGN - 28.07.2024, 10:04

Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 17 Gast/Gäste